شما میتوانید در طول تعطیلات نوروز سبد خرید خود را کامل و در ۱۳ فروردین به ثبت برسانید، توجه داشته باشید ارسال سفارشات از ۱۴ فروردین آغاز میگردد

هوالرزاق

شرایط گارانتی فروشگاه enet

با سلام خدمت همکاران محترم با توجه به اینکه رضایت شما همکاران عزیز مهمترین اولویت فروشگاه enet  می باشد و مهمترین امر در کمک به این موضوع ارائه خدمات پس از فروش مناسب از طرف فروشگاه به شما همکاران محترم میباشد به همین دلیل از شما عزیزان درخواست میکنیم جهت دریافت خدمات پس از فروش مناسب به شرایط زیر دقت کنید و به ما کمک کنید که بتوانیم وظیفه خود را به بهترین نحو انجام دهیم.

لازم به ذکر است فروشگاه enet  تقریبا بر روی تمامی کالاهای خود گارانتی می دهد،این گارانتی با توجه به برند و شرکت گارانتی متفاوت است از ۳۰ روز مهلت تست بر روی کالاهای بدون برند شروع میشود و تا ۱۰ سال گارانتی متفاوت است.البته کالاهایی که گارانتی نداشته باشند حتما در قسمت توضیحات این موضوع ذکر شده که البته درصد بسیار ناچیزی ازکالاهای فروشگاه enet بدون گارانتی میباشد.که آن هم بر خلاف میل باطنی و به ناچار جهت کامل بودن محصولات مجبور به موجود کردن این کالاها میشویم.

شرایط ارسال گارانتی:

  1. اطمینان حاصل فرمایید که کالا را از فروشگاه ما خریداری کرده باشید چون گاهی مشاهده شده اجناسی جهت گارانتی ارسال میشوندکه جزو کالاهای فروشگاه ما نبوده است. و حتما بر روی یک کاغذ شماره و تاریخ فاکتور خرید کالا نوشته شود و به کالا بچسبانید.

    فروشگاه اینت موظف است در قبال تمام سفارشات به مشتریان خود فاکتور ارائه دهد.

  2. قبل از ارسال کالا حتما کالا توسط خودتان تست شود و فقط به گفته مشتری اکتفا نکنید. بیش از ۶۰ درصد از گارانتی های ارسالی فقط چون مشتری با طرز کار آن کالا آشنا نبوده و نتوانسته استفاده کند به اشتباه جهت گارانتی ارسال میشود ، در صورتی که کالا کاملا سالم و بدون مشکل بوده است.

  3. مشکل حتما روی کاغذ نوشته شود و به کالا چسبانده شود ،همچنین دقیقا مشکل کالا را توضیح دهید چون اکثر شرکت ها از پذیرفتن کالاهایی که مشکل آن مشخص نباشد خودداری میکنند.

  4. در صورتی که کالایی را خریداری کرده اید و این کالا متعلق به شرکت خاصی نمیباشد ، اصطلاحا no name میباشد (بجز برندهای شرکتی مانند تسکو ، هویت ، هترون ، یونیتک ، لاجیتک ، بیاند و فراسو  ، P-net ، وریتی ، ویکو  ، a4tech ، سادیتا که گارانتی دارند) پس از دریافت کالا آن را تست کنید و در صورت داشتن مشکل نهایتا کالای معیوب تا حداکثر ۱ ماه پس از خرید به فروشگاه جهت رفع مشکل ارسال شود.

    • برند XP گارانتی ۶ ماهه میباشد

    • گارانتی ونوس بدین صورت است که گیم پدها و اجناسی که باطری خور هستند دارای ۳ ماه مهلت تست و سایر اقلام ۶ ماه مهلت تست میباشند

  5. ار آنجایی که فروشگاه enet نماینده چندین شرکت نظیر تسکو ،هویت ، هترون، P-net ،ونوس و… میباشد لازم به ذکر است که در مورد تعمیر یا تعویض کالا شرکت گارانتی کننده تصمیم گیرنده میباشد و فروشگاه در آن نقشی ندارد. و امکان تعویض کالای گارانتی با کالای دیگر وجود ندارد.(با توجه به این که یکی از وظایف مهم فروشگاه اینت در قبال مشتریان خود این است که کالاهای ارسالی از فروشگاه کاملا نو و دارای پک و بسته بندی سالم و تمیز باشد به همین دلیل از تعویض یا مرجوع کالا سالم معذوریم )

  6. گارانتی رم وفلش باید مستقیم برای شرکت گارانتی کننده ارسال شود ولی تا اطلاع ثانوی فروشگاه اینت برای رفاه حال همکاران شهر های دیگر شرایطی فراهم کرده که همکاران میتوانند فقط برند های ویکو و وایکینگ و وریتی را برای فروشگاه اینت ارسال کرده تا از طرف فروشگاه اینت برای گارانتی ارسال شود.لازم بذکر است که در مورد “پذیرش ، تعمیر ، تعویض ، عدم پذیرش کالا”شرکت گارانتی کننده تصمیم گیرنده است و فروشگاه اینت هیچ گونه نقشی ندارد.

  7. نهایتا تا سه ماه بعد جهت دریافت کالای گارانتی اقدام کنید و نگذارید کالا مدت زیادی در دفتر گارانتی بماند اکثر گارانتی ها پس از سه هفته آماده تحویل میباشند. همچنین همکارانی که بصورت غیرحضوری (پست ،پیک ،باربری و…)گارانتی ارسال می کنند فقط کافی است در سفارش بعدی یادآوری کنند تا اجناسی که برای گارانتی ارسال کرده اند همراه با سفارش جدید برایشان ارسال شود همچنین ارسال گارانتی به صورت جداگانه برای این عزیزان امکان پذیر است.

  8. هزینه ارسال و دریافت گارانتی به عهده مشتری می باشد. به همین خاطر از شما عزیزان خواهشمندیم جهت جلوگیری از بروز مشکل در تحویل گرفتن کالا ارسالی  شما حتما هزینه ارسال کالا هنگام تحویل کالا به (پست ، باربری ، تیپاکس و…) پرداخت شود.زیرا بسته هایی که از فروشگاه درخواست هزینه کرایه میکنند تحویل گرفته نمیشوند و برگشت میخورند. پیشنهاد ما برای ارسال گارانتی پست تجاری و تیپاکس میباشد.

در صورتی که همکاری اقدام به ارسال گارانتی بدون رعایت نکات بالا و عدم همکاری با دفتر گارانتی فروشگاه نماید، فروشگاه اینت مجبور به قطع همکاری با همکار مورد نظر می شود زیرا اینگونه موارد با توجه به وسعت کار فروشگاه اینت باعث کندی و اخلال در روند دفتر گارانتی و عدم پاسخگویی به موقع به سایر همکاران و موجب شرمندگی فروشگاه در مقابل آنان می گردد.

هدف ما به معنای واقعی کسب رضایت مشتری میباشد با توجه به اینکه فروشگاه enet نمایندگی چندین شرکت مختلف است و شرکت ها شرایط گارانتی متفاوتی دارند از شما عزیزان خواهش میکنیم با رعایت نکات بالا ما را در کسب رضایت خودتان یاری کنید.

با تشکر فراوان فروشگاه enet